Update | Vacature vervuld Receptioniste/Gastvrouw

Stef van der VlietVacatures0 Reacties

Hoofdkantoor Matchcare

Je vindt het leuk om te zorgen voor een kantooromgeving met een verzorgde uitstraling. Je ontvangt onze gasten met een glimlach en helpt ook graag je collega’s. Herken jij jezelf? Kom dan bij ons werken!

Matchcare is op zoek naar een

Receptioniste/Gastvrouw

Locatie: Nieuwegein
Dienstverband: 24 uur per week verdeeld over 4 tot 5 dagen per week

Deel deze vacature

Over ons

Wij voorzien organisaties, professionals en individuen van loopbaan- en arbeidsmarktinformatie, waarmee zij inzicht vergroten en eigen regie kunnen nemen over de persoonlijke en/of organisatie ontwikkeling. Dit alles om duurzaam aantrekkelijk te zijn op de arbeidsmarkt.
Lees hier meer over Matchcare.

Wat houdt de functie in?

Als receptioniste/gastvrouw ben je verantwoordelijk voor een verzorgde uitstraling van ons kantoor en de ontvangst van gasten. Je neemt de telefoon op en voert licht administratief werk uit. Je houdt de voorraad bij en voert bestellingen uit van kantoor- en kantinebenodigdheden. Bij Matchcare worden trainingen in huis gegeven, worden loopbaangesprekken gevoerd en klantendagen georganiseerd. Als er een training is zorg jij ervoor dat de zaal netjes is, de lunch klaar staat en de gasten zich welkom voelen. Je biedt waar nodig ondersteuning aan collega’s, denk hierbij aan voorbereidende werkzaamheden op het gebied van trainingen, meetings, aanbestedingen, seminars of events. Je komt te werken in een informele organisatie met leuke collega’s. Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste en representatieve collega die makkelijk contact maakt.

Hoe ziet jouw werkdag bij Matchcare eruit?

Je werkdag bij Matchcare is iedere dag anders. Dat maakt het juist zo leuk. Maar over het algemeen start je jouw dag met een kop thee of koffie, neem je de post door, je mail en de agenda van die dag. Zijn er trainingen of moet er een event voorbereid worden? Komen er klanten op bezoek of verwacht je leveranciers? Je maakt een rondje door het kantoor, ruimt op waar nodig, maakt de koffiemachine en/of keuken schoon, vult voorraad aan en maakt een praatje met collega’s. Je bestelt de lunch, neemt de telefoon op en werkt de administratie bij. Als er een training is zorg je dat de zaal netjes is en klanten ontvangen worden. Je overlegt met collega’s over de werkzaamheden die je moet uitvoeren en denkt mee over jouw bijdrage. Als je de dag afsluit kijk je nog even in de agenda van de volgende dag. In deze functie rapporteer je aan de HR Adviseur waar je terecht kan voor vragen of als je ergens tegen aan loopt.

Je hebt/beschikt over:
    • Enige ervaring op het gebied van receptioniste/gastvrouw
    • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
    • MBO+ niveau
    • Pro activiteit
    • Goede communicatieve en representatieve vaardigenheden
    • Nette presentatie
Functieomvang

24 uur per week verdeeld over 4 tot 5 dagen per week

Wij bieden:

Wij bieden een leuke functie waarin je echt kunt bijdragen aan de gastvrijheid van onze organisatie. Bij Matchcare heerst een informele werksfeer waarbij naast hard werken ook tijd is voor humor.
De organisatie is ambitieus. We staan voor kwaliteit en klantgerichtheid en verwachten dit ook van onze medewerkers. Het salaris is marktconform.

Interesse?

Indien je geïnteresseerd bent ontvangen wij graag snel jouw brief en curriculum vitae. Deze kun je per e-mail sturen aan sollicitatie@matchcare.nl.

Voor meer informatie met betrekking tot de functie kun je contact opnemen met
Nathalie Rens, via 030-6029400.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *